Thesims-Life

Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca, Emma och Teresa - 20 januari 2012 21:53

Hej!

Sry för att jag inte har bloggat någonting! 

Men jag har bara inte haft tid för jag har så många aktiviterer nu!

Men jag ska försöka att blogga lite mer iaf! 

Men idag fyller iaf  min kompis Mathilda år så Grattis!! Jag vet inte om du läser det här men iaf!

Nu ska jag mysa lite med familjen!   


     

Av Rebecca, Emma och Teresa - 20 januari 2012 21:39

Hej...

Jag vet att det varit dåligt med bloggning!

Men jag som jag skrev på min andra blogg:

http://msp-rebban.bloggplatsen.se/

Så ska jag ta upp det här med bloggandet igen.

Jag tror dt kan vara bra att få skriva av sig lite!

Men iaf i julklapp fick jag ju The sims 3 Husdjur och The sims 3 Leva livet!

Att spela med de två e jätte kul!!!!

Jag räkomenderar båda två särskilt Leva livet, för att det finns så mycket mera at göra!

Men iaf...

Min kompis Mathilda fyller år idag så grattis!

Om du nu skulle läsa dt här mathilda!

Men iaf...

Ska göra ett grattis inlägg till Mathilda på min andra blogg också och sen ska jag ner och myssa med familjen!


  

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Skapa flashcards