Thesims-Life

Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecca, Emma och Teresa - 17 mars 2012 21:01

Hej!

Idag hade jag tängt blogga mkt men sen så skulle vi åka till mormor så ja...

Men nu ska jag ner och se på Robins!


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 15 mars 2012 19:31

   Hej!

Just idag har jag inte tid med att fixa men nästa gång jag har tid så ska jag försöka lägga upp lite om vad som följer med till Kvällsnöjen och så!

Men nu ska jag spela och uptäcka mer!


Av Rebecca, Emma och Teresa - 14 mars 2012 14:08

Heeej!!!  

Det har äntligen kommit... The Sims 3 Kvällsnöjen!

Ja alltså... när jag säger kommit då menar jag ju att jag beställde det!

Och nu har det kommit!

Men tyvärr har jag övertalat mig själv om att inte spela det förän jag har gjort alla mina läxor till den här veckan + att ha städat mitt rum!

Ja... men nu ska jag installera spelet medans jag gör läxorna och sen när jag gjort klart läxorna ska jag alltså städa!


Ps. Här är en bild på The Sims 3 Kvällsnöjen (inte mitt utan bilde tog jag från isims.biz) här är den iaf :

 


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 13 mars 2012 20:29

Hej igen!

Men jag vill bara sägga att min andra blogg inte heter msp-rebban längre!

Utan nu heter den musik-livet.bloggplatsen.se.

Men om man skriver msp-rebban kommer man också till bloggen!

Ja men nu ska jag göra ngt...


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 13 mars 2012 20:23

Hej!

Igår hade jag namnsdag och vet ni vad jag fick för present...?

... The sims 3 kvällsnöjen!!!

Vi beställde det via cdon.se.

Så det borde komma ngn gång under veckan!

Jag längtar så!

Men nu ska jag göra ngt vet inte vad bara...

... Hejdå iaf!


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 9 mars 2012 14:28

Hej!


Jag har fåt en fråga om jag kan visa en bild på spöket som jag förut spela på!

Och tyvärr har jag ingen bild på själva spöket... Men jag har en bild när det försvinner! (När det blir dag).

Här:

(Det är den där gröan röken som är spöket).


Hoppas du blev nöjd med svaret! ;)


    

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Skapa flashcards