Thesims-Life

Alla inlägg under september 2012

Av Rebecca, Emma och Teresa - 20 september 2012 21:30

Hej!


Här kommer några bilder från min standard familj:

De möttes på en toa...

 

Otrogen...

   

Ångrar sig och friar...

   

Gifter sig...


Nu är de åldringar och har fyra barn; två småbarn och 2 tonåringar.   


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 16 september 2012 20:45

OJ OJ OJ!


Idag har jag haft 34 läsare!

Nytt rekord!

I´m so happy now.   


Info:

♥ Anna Hill kommer troligen inte vara med i The Life As Lisa Hök förän i Del 6.

Del 5 kommer att komma så fort jag får tid.


♥ Dessutom har jag typ fått i ordning sakerna som jag har köpt från store.

Alltså så kommer det snart ett inlägg om det.


♥ Jag ska även försöka att fixa ett inlägg där jag visar några av simmarna jag gjort på senaste tiden, och hur det går med min huvudfamilj.


(Den här simmen är inte med i min huvudfamilj.)


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 16 september 2012 20:15

Hejsan!


Nu är äntligen tävlingen slut och vi har en vinnare...

Det var 5 personer som var med i tävlingen.


På tredje plats kom...


YAREN!

Bild på hennes sim i vardags kläder:

Hon vinner en länking!

http://yarenthestar.blogspot.se/

Ladda ner hennes sim HÄR.

(Sims3:s hemsida är nere just nu men när den kommer upp igen kommer jag att se till så att ni kan komma till länken.)


Och på andra plats kom...

SARA!

Bild på hennes sim i vardagskläder:

Hon vinner också en länking!

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se/

Ladda ner hennes sim HÄR.

(Sims3:s hemsida är nere just nu men när den kommer upp igen kommer jag att se till så att ni kan komma till länken.)


Och på första plats har vi...

MISAN!

Bild på hennes sim i vardagskläder:

 Grattis!

Hon vinner en länkning här på bloggen:

http://misansimsblogg.bloggplatsen.se/

Och sedann ska jag fixa en länkning på irl bloggen också.

Och det största priset, poengen med hela tävlingen.

Hennes sim får vara med i The life as Lisa Hök.

Ladda ner hennes sim HÄR.

(Sims3:s hemsida är nere just nu men när den kommer upp igen kommer jag att se till så att ni kan komma till länken.)


Nu ska jag ner och äta pappa blev lite sur för att jag var tvungen att fixa det här inlägget!


 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 16 september 2012 18:15

Hejsan!


Nu vet jag att det varit väldig dålig upppdatering men jag har in hunnit har spelat för mycket sims.   

Men iaf...

Ville berätta att tävlingen den avslutas idag kl 19.30 flytad till 20.00

Så alla ni som inte hunnit vara med än har drygt en och en halv timme på er.

Tävlingen hittar ni HÄR och ett inlägg ner.


Och komigen!

Jag har ca 10 pers som är inne per dag (idag har jag haft 26!) men ändå är det typ bara 3 st som är med!

Komigen nu!

 


 

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Ovido - Quiz & Flashcards