Thesims-Life

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Tävling Du och Jag

Av Rebecca, Emma och Teresa - 26 februari 2013 15:00

Hej!


Nu är jag klar med bidraget till SimsDeluxe's tävling.

Tävlingen går ut på att man ska ta en bild i sims med temat Du och Jag.

Det här är min bild:

Jag valde den här bilden för att jag tycker att man verkligen kan se kärleken i det här paret. Och att fast tjejen inte är den snyggaste så älskar ändå killen henne, han älskar henne för den hon är och inte för hur hon ser ut. Dessutom så sitter de på en så mysig plats och jag tycker att man bara får känslan av att vela vara där.


Jag tyckte därför att det här var en väldigt bra bild till temat Du och Jag.


Hoppas att du också tycker det Sara!   


 

 
 
Löfgren Emil

Löfgren Emil

4 april 2013 20:44

Jag vill registrera mig på tävlingen.

http://Facebook.se

Rebecca, Emma och Teresa

4 april 2013 22:09

Inte min tävling...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca, Emma och Teresa - 3 juli 2013 12:26

Hej!   Det var nämligen så att jag fick en fråga av Emilia gällande när jag/vi ska börja blogga igen. Och eftersom det blev ett så himla långt svar på den frågan så tyckte jag att det var lika bra att besvara den i ett inlägg.   Anledningen ä...


Ja, nu är det bekräftat. The Sims 4 kommer år 2014.          Ser ni fram imot det? Själv så tycker jag att det är spännande men ändå lite tråkigt med tanke på att då åker alla The Sims 3 spel i soptunnan och jag kommer nog inte spela med dem ...


Hej!   Det är så mycket nu med prov och annat skit! Och sen har ju vi betyg i år så man måste ju anstränga sig extra mycket så här i slutet av terminen!   Vi kommer att försöka blogga när vi har tid men ja som ni märker så är det inte ofta ...

Av Rebecca, Emma och Teresa - 7 april 2013 17:00

Hej! Jag tänkte göra en guide om vart man hittar sina bilder som man tagit i Sims.   Du börjar med att gå in bland dina filer i utforkaren.   Sedan går du in i bibliotek och väljer Dokument.   Du dubbelklickar på mappen Electro...

Av Rebecca, Emma och Teresa - 7 april 2013 13:45

Är med i en tävling hoss http://linntoren.bloggplatsen.se/! Hon har veckans blogg! Kolla in det! http://linntoren.bloggplatsen.se/ http://linntoren.bloggplatsen.se/ http://linntoren.bloggplatsen.se/ http://linntoren.bloggplatsen.se/ htt...

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Ovido - Quiz & Flashcards