Thesims-Life

Alla inlägg under juli 2013

Av Rebecca, Emma och Teresa - 3 juli 2013 12:26

Hej!


Det var nämligen så att jag fick en fråga av Emilia gällande när jag/vi ska börja blogga igen. Och eftersom det blev ett så himla långt svar på den frågan så tyckte jag att det var lika bra att besvara den i ett inlägg.


Anledningen är att jag själv (Rebecca) spelar knappt sims längre för att jag delvis börjar tröttna och jag delvis tycker att det finns andra saker som är både roligare och viktigare att göra.

Anledningen till att Emma inte längre bloggar vet jag inte, jag och Emma har typ glidigt isär och har inte så jättre bra kontakt med varandra längre och därför vet jag inte.

Anledningen till att Teresa inte längre bloggar är väldigt enkel. Hon har ingen dator. Hennes dator gick sönder och istället så köpte hon en surfplatta, och tyvärr kan man inte spela sims på en surfplatta.


Bloggen läggs inte ner.

Vill bara att jag ska ha förklarat det så att det inte blir någon som tror det. Jag kommer att försöka blogga när jag väl spelar sims (om jag gör det). Dessutom så kan man ju alltid gå in och titta på vår gamla inlägg.


Tack för ert tålamod och tack till alla läsare som stannat kvar fast bloggningen inte varit bra. Älskar er!   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Skapa flashcards