Thesims-Life

Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca, Emma och Teresa - 30 oktober 2011 15:00

Hej!

Den här veckan har vi varit i Orlando. Där finns det olika nöjesparker.

Vi var på Seaworld, Magic Kingdom och Universal studios.

På Seaworld såg vi olika shower te.x Delfin och Späckhuggarshower.


 


Av Rebecca, Emma och Teresa - 25 oktober 2011 13:47

Hej

Har ni hört att The sims3 Husdjur har kommit ut?

Åhh jag vill ha det!

Men jag ska önska mig det i Julklapp.

Om ni vill veta mer om The sims3 Husdjur så läs då här:

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/2011/10/24/6518641-the-sims-3-husdjur-hundar/

Och här:

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/2011/10/23/6508735-the-sims-3-husdjur-kort-recension/


Ja det var nog det.


 




USA

Av Rebecca, Emma och Teresa - 20 oktober 2011 14:51

Hej, nu är jag i USA.

Igår såg vi en sköldpadda och några ödlor.


 


Nu ska jag gå och bada men jag kanske gör något inlägg imorgon...

     

Av Rebecca, Emma och Teresa - 19 oktober 2011 20:53

Här kommer några youtube-klipp om The sims3 Husdjur som släpps imorgon:

Coolt va?


Ja... här kommer en jämförelse med The sims2 Husdjur:

Vilket låter bäst?

Viken dum fråga...

Sims3 såklart!

Ser ni inte de dåliga gubbarna och och att man inte kan ha hästar!

 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 17 oktober 2011 19:10

Hej!

Imorgon ska jag åka till U.S.A

Men jag kommer ändå kunna blogga lite.Men annars ska Rebecca och Åsa blogga!

Men jag kan ju lägga in lite bilder därifrån.


  




         

Av Rebecca, Emma och Teresa - 17 oktober 2011 18:56

Hej...

Ja idag är jag sjuk.

Tyvär så kan jag inte blogga om sims.

För datorn som jag spelar sims på använder min lille brorsa.

Men en sak kan jag iaf säga.

Det är bara 3 dagar kvar till The sims3 husdjur släpps!

Ska ni köpa dt?

Jag ska bara önska mig dt i julklapp.

Ja och en sak jag märkte...

Varken Emma elr Åsa har bloggat medans jag varit borta!

Ja men nu när Emma åker bort så får jag tvnga Åsa att blogga!

Allså igäntligen så är det typ bara jag som bloggar!

Emma har väl bloggat ngn gång men Åsa har aldrig.

Nu ska jag tvinga henen.

Elr rättare sagt imorgon (om jag är frisk då).

ja... nu ska jag gå och äta.

Bye

 

Av Rebecca, Emma och Teresa - 14 oktober 2011 17:15

Hejdå!!!

Nu åker jag!

Hoppas att Emma och Åsa kan blogga under helgen.

Hejdå bloggen och hejdå läsarna.


(Tidinställt betyder att man har valt vilken tiden ska publiceras.)


   


Av Rebecca, Emma och Teresa - 14 oktober 2011 15:14

Heej

Emma var nyss här och vi spela sims, och tog några bilder:


                

Jag och min kompis.

Emma som sover.

Våran mamma som sover.

Jag som sover.

Snygg bild på Emma.

Snygg bild på mig.


Ja det var bilder från idag.

(Jag och Emma är inte syskon i värkligheten)


Här kommer lite gammla bilder:


        Jag.

Emma.

En tjej som jag spelar med i en anan familj. (Kommer nt ihåg vad hon heter just nu)


(Jag och Emma har flera familjer tsm så ni vet.)


 


Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Ovido - Quiz & Flashcards