Thesims-Life

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Rebecca, Emma och Teresa - 27 maj 2012 22:07

Hej!

Nu kommer jag här och är jobbig.

Jag vill säga att jag typ har glömt historien så den e inte klar den här veckan heller.

Jag är inte bra på det här så ni vet.

Och tid har jag inte direkt heller!

Men om jag gör någon annan historia någon gång så vet jag att jag ska göra hela i förväg.

Eller åtminstonde några iförväg.


Och för er som inte såg Eurovision Song Contest och om ni konstigt nog inte skulle ha hört om det så...

... Loreen vann! Grattis Loreen! Du ägde! Hennes låt: Här

Vill du veta vilka jag tyckte var bäst om man inte räknar med Loreen så kan du läsa det på min blogg, här.


En ska till... Till dig Emma:

-Tack för att du bloggade. Det var ett tag sen men det gör inget.

Jag tyckte det var kul iaf! (Att du bloggade alltså...)

Men jaja ska sova nu!

Godnatt!

 

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Ovido - Quiz & Flashcards