Thesims-Life

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Rebecca, Emma och Teresa - 19 juli 2012 00:01

Hej!


Idag lyckades jag få mamma att köpa en tidig namnsdags present till mig! Jag fick en antekningsbok så jag har suttit hela dagen och skrivit på den nya historien! Jag har skrivit mycket men jag har inte kommit långt!

Men jag tror att den här historien kommer bli hur bra som hälst!

Men som sagt jag ska skriva klart hela berättelsen innan del 1 kommer så det kommer att ta väldigt lång tid tills historien kommer till bloggen! Om jag av någon anledning tapar intresset för den här historien kanske det inte alls kommer en del 1 men som det ser ut nu satsar jag rejält på den här historien!


 

Presentation


Det här är en blogg om The sims. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

är The Life As Lisa Hök bra?
 Ja, det är den bästa historian jag läst!
 Ja, den är riktigt bra!
 Ja, den är väll okej!
 Har aldrig läst den men ska!
 Har aldrig läst den och jag vill inte!
 Nej, den är ganska dålig!
 Nej, den är super dålig!
 Nej, det är den sämsta jag har läst!

Spellista

Gästbok

Sims bloggar:

Andra sidor:

Kategorier

Not Swedish?

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Unborn 8.0 Green Link
thesims-life

Ovido - Quiz & Flashcards